Församlingsläger 2023

Sjöviksgården

Anmälningsformulär: https://forms.gle/eHJFUb3AsMkxp2Rh7

Välkommen på församlingsläger!

Varmt välkommen till ett församlingsläger med gemenskap och roliga aktiviteter, men också tillfällen att få samlas i samtal, bön och lovsång. Inbjudan är öppen för alla som vill lära känna församlingen, om du är medlem eller inte spelar ingen roll! Vi uppmuntrar dig att bjuda med andra!

Vi ser återigen fram emot att skapa minnen för livet och fylla Sjöviksgården till bredden och vi hoppas att så många som möjligt prioriterar dessa dagarna. Vi vill att lägret skall ha något som passar alla och helgen kommer därför att innehålla aktiviteter från gammal till ung, tillsammans och var för sig. Under lördagen kommer vi att ha flera barn och ungdomsgrupper med separata aktiviteter, samt erbjuda tid för samtal för dig som inte känner att just dessa aktiviteter passar dig. Vi gör det här lägret bäst tillsammans, och då behöver alla vara med och bidra till att det passar alla så vi uppmuntrar dig med att komma med input här i formuläret.
I år gör vi ett aktivt val med att själva ta hand om maten. Både för att minska kostnaderna för lägret, men också för att vi tror att det finns ett värde i att fler kan vara med och bidra under helgen. Men känner du att logistik eller ekonomi är ett hinder för din medverkan, ta kontakt med Viktor Bengtsson eller församlingens pastorer så säkerställer vi att du kan vara med på lika villkor.
Vi ser fram emot att skapa nya minnen tillsammans!
Information om helgen
Start: Välkommen från 15:00 den 1 september där middagen serveras från 18:30.
Avslut: Efter kyrkfika den 3:e augusti
Var: Sjöviksgården https://sjoviksgarden.nu/Lägeravgiften baseras på att vi betalar ett självkostnadspris per deltagare, oavsett barn eller vuxen, samt att vi lagar maten själva.

Deltagande hela helgen
– Deltagande hela helgen med boende på gården 800kr/vuxen och 500kr/barn (0-12år)

– Deltagande hela helgen med boende i tält eller husvagn 700kr/vuxen och 450kr/barn (0-12år)

– Deltagande hela helgen utan övernattning 600kr/vuxen och 450kr/barn (0-12 år)

Deltagande fredag-lördag eller lördag till söndag

Priset halveras utifrån prislista hela helgen
Dagspass lördag
– Dagspass på lördagen är 300kr/vuxen och 250kr/barn (0-12år)
Deltagande vid söndagens gudstjänst inklusive fika
– 100kr/vuxen och 75kr för barn (0-12 år)
OSA så snart som möjligt, dock senast den 30:e juni, då vi behöver meddela Sjöviksgården om vi skall hyra hela eller delar av gården.