Församlingshelgen 23-25 augusti

Nu närmar vi oss församlingshelgen med stormsteg! Har du inte anmält dig ännu så är det hög tid att göra det nu. Klicka på den här länken för att komma till mer information och anmälningsformuläret.

Under helgen kommer det att finnas aktiviteter för barn, praktiska uppgifter att utföra i nya kyrkan, samlingar, spaningar för hur praktiska saker så som vaktmästeri, omsorg etc. kommer att fungera i nya kyrkan och såklart tid för samtal över en bit mat eller en kaka. Det blir en helg du inte vill missa! Se programmet lite längre ner på sidan.

Vi vill passa på att ge dig lite extra energi och inspiration inför stundande arbeten genom en liten film som spelades in under vecka 29 där du får höra om vad att arbeta på plats innebär . Klicka igång filmen nedan, sätt på ljudet och njut.

Vi ses!